Schoolgids, jaarplan en -verslag

​Elk jaar publiceert CBS De Sprankel een schoolgids, met allerlei nuttige en nodige informatie voor ouders en leerlingen. De schoolgids kunt altijd terug vinden op deze website. Hieronder de link:

In de volgende link vindt u ons schoolplan voor de periode 2019-2023:

Elk schooljaar stellen wij doelen op die wij als organisatie willen behalen. Deze doelen hangen onder ons schoolplan, ze zorgen er uiteindelijk voor dat wij de doelen in ons schoolplan behalen. De doelen die we elk schooljaar stellen geven we weer in ons schooljaarplan. In de volgende link vindt u ons schooljaarplan voor het schooljaar 2023-2024:

Aan het einde van het schooljaar evalueren wij ons schooljaarplan. Dit omschrijven wij in ons schooljaarverslag. Deze vullen wij aan met belangrijke resultaten en harde gegevens die we kunnen weergeven. Hierij de link naar het schooljaarverslag 2022-2023: