Een leerling aanmelden

Voordat uw kind voor het eerst naar de basisschool gaat, is het goed om met elkaar kennis te maken.                 Wij starten daarom altijd met een kennismakingsgesprek en rondleiding door de school.

Is De Sprankel de toekomstige school van uw kind? Na het uitwisselen van de inschrijfformulieren nemen wij uiterlijk 1 maand voor de start van uw kind contact op. Wij nodigen de kinderen uit voor twee wenmomenten, het 'proefdraaien’. Dat is vooral ook voor kinderen die niet op in de peutergroep op De Sprankel hebben gezeten belangrijk: een kijkje nemen op de nieuwe school om te wennen. Na een intakegesprek met de leerkracht zijn wij, u en uw kind klaar voor de start! Een goede basis voordat het ‘echte’ schoolleven van uw kind begint in de startgroep 1.

Voor informatie of een afspraak kunt u bellen of mailen met Jehannes Bokma (directeur van CBS De Sprankel).

Telefoon: 058-2571225
E-mail: desprankel@pcboleeuwarden.nl

U kunt ook gebruikmaken van ons contactformulier op deze site.